CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 24, 2008

BENGKEL ICT

SEMINAR BENGKEL ICT PPIK SUNGAI ACHEH
DI BERI TAKLIMAT PERCUMA

Objektif

i) Memberi pendedahan awal berkenaan komputer kepada setiap golongan komuniti khasnya komuniti dewasa luar bandar.

ii) Menjana kesedaran dan menambah minat komuniti khasnya luar bandar terhadap kepentingan pengetahuan teknologi maklumat disemua peringkat golongan khasnya golongan dewasa.

iii) Menggalakkan pembelajaran secara berkumpulan,perkongsian ilmu dan pengalaman

iv) Mendedahkan pembelajaran komputer yang jarang dipelajari di mana-mana institusi pembelajaran komputer.

v) Menyediakan aktiviti yang bermanfaat yang boleh dianjurkan oleh pihak komuniti seperti pertubuhan,persatuan,kelab, JKKK kampung serta pihak sekolah.

vi) Mempromosikan program PPIK yang tersedia ada di tempat yang berdekatan

vii) Menyedarkan komuniti akan kepentingan PPIK kepada seluruh masyarakat.

SEMINAR BENGKEL ICT
TEMPAT :D/A DEWAN SUNGAI ACHEH
JAM : 8.00 MALAM - 10.30MALAM
TARIKH : 15/11/2008


GAMBAR DIBAWAH SEMASA SEMINAR ICT BERLANGSUNG

seminar ict mendapat sambutan, lebih dari 80 orang yang
daftar pada malam seminar tersebut,tengok la ramai yang hadiir..
semangat sungguh !!!!



tengok la tu ada yang sampai tertidor hehehe......al-maklum la buat
bengkel pun malam kan, mesti la mengantuk

kenapa bangku di depan ni kosong???hehehee
mungkin mereka takut kot kena tanya,
semua pakat dok belakang..hahahah


Terima kasih kepada semua yang hadir pada hari seminar ict pada malam itu,terharu saya tengok ramai yang menyokong saya, pada mulanya saya ingat malam tu tak ada orang yang datang....tunggu punya tunggu sampai pukul 8.30 tak ada orang, saya ingat saya dah gagal...tak pe sabarkan separuh daripada iman kita , jadi saya tawakal je la apa akan berlaku pada malam tu, jam pada masa tu hampir pukul 9.00 malam...Nasib baik la ada yang datang jugak,ada yang solat isyak dulu..maklum la saya pn lupa mula seminar tu awal sangat semangatla katakan...heheh..tapi al-hamdulilah ramai yang beri semangat kepada saya menjaya kan seminar pada malam teserbut,sebagai penghargaan kepada mereka yang hadir saya benarkan mereka melawat ppik saya ....secara percuma heheheh......apa-apa pun sekali lagi saya ucapkan ribuan terima kasih yang menyokong saya dan memberi semangat kepada saya untuk membangunakan modal insan dan merapat kan jurang ict yang kurang pendedehan... akhir kata "zaman dah maju,dunia dah berubah"


0 comments: